Masjid

Singgahlah kat mesjid Bentung yang baru, tak mesra wanita, tak mesra wanita tua, tak mesra wanita OKU. Tempat solat wanita kat atas, Arkitek mana yang tak peka langsung ni. Masjid Gua Musang , Shah Alam pun macam tu, nampak hebat tapi seksa bagi manita nak solat. Mengapa mesti kat atas? Kat mesjid Bentung tu hanya ada dua tandas wanita, tak sampai setahun dan rosak, air dah meleleh/ bocor ikut dinding . Habis berjuta, dah rosak…….. geram betul rasanya, Lain kali nak design masjid ni kena ada wakil wanita yang biasa solat baru boleh faham masalah ni.